17.03.2020 – Тема: Фізичні властивості води. Вода як розчинник.
Вивчити параграф 25, виконати завдання 10,11 ст. 143
18.03.2020 – Тема: Розчини і його компоненти
Вивчити параграф 26 до ст 144, знайти матеріал про розчини в
природі
31.03.2020 – Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої
Речовини.
01.04.2020 – Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої
Речовини.
Вивчити параграф 26,27
виконати завдання 6,15 ст. 147, домашній експеримент ст147
Вивчити параграф 25, виконати завдання 10,11 ст. 143
18.03.2020 – Тема: Розчини і його компоненти
Вивчити параграф 26 до ст 144, знайти матеріал про розчини в
природі
31.03.2020 – Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої
Речовини.
01.04.2020 – Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої
Речовини.
Вивчити параграф 26,27
виконати завдання 6,15 ст. 147, домашній експеримент ст147
07.04.2020 – Тема: Розвязок задач
Повторити параграфи 26
ст.145-146.завдання на ст.147
08.04.2020 – Тема: Виготовлення розчину
Опрацювати параграф 27,домашній експеримент ст.151
14.04.2020 – Тема: Взаємодія води з оксидами
Опрацювати параграф 28( до ст.154 «індикатори»)
15.04.2020 – Тема: Взаємодія води з оксидами
Опрацювати параграф 28( до ст.154 «індикатори»)
21.04.2020 – Тема: Поняття про індикатори.
22.04.2020 – Тема: Поняття про індикатори.
Опрацювати параграф 28ст.154-155. приготувати індикатори
із овочів, ягід(сік
малини,вишні,моркви, буряка, капусти
червонокачанної)Сік капати
у розчин оцту і розчи миючого засобу.
Спостерігайте за зміною
кольору. Спостереження запишіть.
Дізнатись більше на сайтах інтернету
ст.181-182
28.04.2020
Тема: Значення води і водних розчинів в
природі і житті людини
Опрацювати параграф 29
29.04.2020
Тема: Кислотні дощі. Охорона водойм
Опрацювати параграф 29
05.05.2020-06.05.2020
Тема: Проблема чистої води.Очищення
води на очисних станціях та в домащніх умовах.
Опрацювати параграф 29
Запропонувати свої
методи очистки води в домашніх умовах, оцінити якість води своєї місцевості.
Фотозвіти
надсилати у Viber на номер 096 789 1535 або на електронну пошту
kulabuch @ukr.net
12.05.2020
-13.05.2020
Тема: Повторення основних правил
написання рівнянь реакцій, розвязку задач.
Повторити параграфи 15, 19, 26
19.05.2020
-20.05.2020
Тема: Повторення основних понять хімії.
Узагальнення знань.
26.05.2020
-27.05.2020
Тема: Захист творчих проектів.
Контрольна
робота №2
з хімії
з тем
«Кисень. Вода»
1. (0,5 б.) Укажіть хімічний
символ Оксигену:
а) О2;
б) О;
в) Н2;
г) Р.
2. (0,5 б.) Укажіть молекулярну (формульну)
масу кисню:
а) 8;
б) 16;
в) 32;
г) 48.
3. (0,5
б.) Укажіть фізичні властивості притаманні кисню:
а) легший за повітря; б) добре розчинний у воді; в) твердий; г) без запаху.
4. (0,5 б.) Кисень в промисловості одержують:
а) розкладанням гідроген пероксиду;
б) розкладанням калій перманганату;
в) електролізом води;
г) розкладанням калій хлорату.
5. (0,5 б.) Оберіть прізвище вченого, якого
вважають першовідкривачем кисню:
а) Дж. Дальтон;
б) Дж. Прістлі;
в) Г.Кавендіш;
г) А. Лавуазьє.
6. (0,5 б.) Якщо в пробірку з
киснем внести тліючу скіпку, вона:
а) гасне;
б) горить менш інтенсивно;
в) горить без змін;
г) спалахує.
7. (0,5 б.) Позначте
колір, якого набуває лакмус універсальний в розчинах лугів:
А.
синій
В. малиновий
Б.
червоний
Г. оранжевий
8. (0,5б.) Компонентами розчину є______________і __________________ речовина.
9. (0,5 б.) Установіть
відповідність між поняттям та його визначенням:
А) Оксиди
Б) Повільне окиснення
В) Каталізатори
Г) Дихання
|
1) Речовини, які змінюють швидкість хімічної реакції, проте самі в ній не
витрачаються
|
2) сукупність процесів,
які забезпечують потрапляння в організм кисню і виділення з нього органічних
речовин із вивільненням енергії, що міститься в них, необхідної для життєдіяльності
|
|
3) це суміш кисню з воднем у співвідношенні 1:2
|
|
4) бінарні сполуки хімічних елементів з Оксигеном
|
|
5) процес повільної
взаємодії речовин із киснем без
утворення полум’я та великої кількості теплоти
|
10. (0,5 б.) Складіть формули
наступних оксидів: Алюміній оксид, карбон (ІV) оксид, гідроген оксид, сульфур (VI) оксид.
11. (0,5 б.) Встановіть
відповідність між формулами гідроксидів та оксидів:
А. H2SO4
1. CuO
Б. KOH
2. SO3
В. Cu(OH)2 3. K2O
12. (0,5 б.)Складіть рівняння
реакцій:
а) S + О2 →
б) Н2S + О2 →
в) Fe + О2 →
13. (1 б.) Здійсніть
ланцюжок перетворень за схемою:
С→ СО → СО2
14. (1
б.) Визначте валентність
елементів у наведених оксидах, назвіть ці оксиди: CaO, Cl2O7, N2O, SiO2.
Фотозвіти
надсилати у Viber на номер 096 789 1535 або на електронну пошту
kulabuch @ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар